Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2015

ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑΣ

Η υπόθεση παιδοφιλίας στηρίζεται στην μαρτυρία του 5χρονου γιού μου που έχει ως εξής:

«Το καλοκαίρι που μας πήγανε στον γέροντα, ο γέροντας με φίλησε στο στόμα και εγώ τον κλώτσησα και η μαμά με μάλωσε και με χτύπησε, μετά με κλείδωσαν σε ένα δωμάτιο με παιχνίδια πρώτα με την Ε.Π και μετά μόνο μου και ήρθε ο γέροντας και μου έβγαζε τη γλώσσα και μου έπιανε το πουλάκι και μου έβαζε το δάκτυλό του στον ποπό μου και εγώ φώναξα βοήθεια και ήρθε ο ψηλός με το μουστάκι με κοπάνησε στο κεφάλι και με κλείδωσε στο αμάξι, μετά από ώρα ήρθε πάλι ο ψηλός με το μουστάκι στο αμάξι και εγώ…και μου έπιανε το πουλάκι και έβγαλε το δικό του πουλί έξω να μου το βάλει στο στόμα και εγώ φώναξα βοήθεια και βγήκα από το αμάξι και κρύφτηκα από κάτω και μετά ήρθε η μαμά με μάλωσε να βγω από το αμάξι και μετά με μάλωσε η μαμά να μην τα πω αυτά σε κανέναν γιατί θα με σκοτώσουν στο ξύλο».
Το περιστατικό εν μέρει το είπε ο γιός μου στην γιαγιά του την επόμενη μέρα το πρωί, όταν τον είδε στενοχωρημένο και τον ρώτησε τι έχει.  Θα βάλω αυτούσια την ένορκη βεβαίωση της μητέρας μου:
«Την Πέμπτη 10-7-2014 το απόγευμα η Ά. Σ. άρπαξε χωρίς να πει τίποτα τα 2 μεγάλα παιδιά τον .... και τον ....και πήγε όπως μας είπε με το ζεύγος Π. στην Ι.Μ. Μ. Σ να δει τον  Αρχιμ. Ι. Κ., εγώ και ο γιός μου είχαμε μεγάλη ανησυχία για τα παιδιά, πήραμε πάρα πολλά τηλέφωνα και τελικά επέστρεψε στο σπίτι στις 1 το βράδυ και τα παιδιά κοιμόταν στο αυτοκίνητο, τότε ο Π. με θράσος και αναίδεια μου είπε «να προσέχετε την μάνα» εγώ του απάντησα «και η μάνα να προσέχει τα παιδιά της» και του έκλεισα την πόρτα. Την άλλη μέρα ο Θ. (ο εγγονός μου) είχε περίεργη συμπεριφορά και έδειχνε πολύ στενοχωρημένος, τον ρώτησα που πήγαν χτες και μου είπε σε κάτι σπίτια χωρίς να θέλει να μου πει περισσότερα, μάλιστα όταν τον ρώτησα για τον γέροντα  δυσανασχέτησε και μετά μου λέει «δεν μου αρέσουν αυτοί» ποιοι τον ρωτάω «αυτός με το αυτοκίνητο» εννοώντας τον Π., «τι έγινε τον ρώτησα» και μου απάντησε «συνέχεια με έπιανε (και έδειξε τα απόκρυφα σημεία του) και εγώ δεν ήθελα, η μαμά δεν έκανε τίποτα, δεν θέλω να τον ξαναδώ», δεν επέμενα γιατί είδα ότι το παιδί ήταν παρά πολύ στενοχωρημένο. Μου έκανε πολύ εντύπωση βέβαια η προθυμία του Π. όταν ως μάρτυρας στην συζήτηση της προσωρινής διαταγής είπε « η Ά.Σ (μάνα) θα δουλεύει και εγώ θα της φυλάω τα παιδιά, όσο για τον εγγονό μου είπε ότι είναι ζωηρός», αυτό είναι μεγάλο ψέμα το παιδί είναι ζωηρό όσο πρέπει για την ηλικία του και πάρα πολύ έξυπνο. Την ίδια μέρα η Ά.Σ. μας είπε χρειάζομαι διακοπές και στις 14-7-2014 το πρωί έφυγε για την Αλβανία, φαίνεται ότι το κύκλωμα-δίκτυο που επισκέφτηκε στις 10-7-2014 της έδωσαν το πράσινο φως για ότι ακολούθησε. Ο γιός μου  προσπάθησε να την συγκρατήσει και να την αποτρέψει αλλά αυτή ήταν ανένδοτη και του είπε «φεύγω».
Στις επόμενες μέρες έγιναν τόσα πολλά που δεν πρόλαβα να συνειδητοποιήσω τα λεγόμενα του παιδιού μου. Φυσικά και το ίδιο το παιδί ήταν φοβισμένο και κλεισμένο στον εαυτό του. Όταν απομακρύνθηκε η «μητέρα» από την ζωή του το παιδί άρχισε να αποκτά αυτοπεποίθηση και κάποια στιγμή με ρώτησε «θα γυρίσει η μαμά στο σπίτι» εγώ του απάντησα με ερώτηση «θέλεις να ξαναγυρίσει;» και η απάντησή του ήταν «με τίποτα».
Εγώ, η μητέρα μου, οι αδελφές μου αλλά και πολλοί άλλοι, είμαστε πεπεισμένοι ότι το παιδί μας λέει την αλήθεια και οι «άνθρωποι» αυτοί ασέλγησαν πάνω του. Σίγουρα δεν ήταν και δεν θα είναι το μοναδικό παιδί που το έκαναν ή θα το κάνουν.
Έχουν δυστυχώς πρόσβαση σε πολλά παιδιά!!!! Όσο περνούσε ο καιρός, τόσο επιβεβαιώνονταν τα όσα μας είπε το παιδί μου. Μας έπεισαν οι πράξεις τους και η συμπεριφορά τους για την ενοχή τους. Η επιμονή τους και η λύσσα τους έγιναν επικίνδυνες. 
Με αδίστακτο τρόπο και χρησιμοποιώντας την «μάνα» των παιδιών θέλουν να κλείσουν τα στόματα και να συνεχίσουν ανενόχλητοι τις ασελγείς πράξεις τους.
Ο φόβος των παιδιών μου έγινε  η μητέρα τους, θλίβομαι και πονάω γι’ αυτό αλλά οφείλω να τα προστατεύσω. Η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, η οποία έχει κυρωθεί στη χώρα μας με το Ν.2101/1992, και διαθέτει αυξημένη τυπική ισχύ, κατ’άρθρο 28 του Συντάγματος δεν κάνει καμία διάκριση μεταξύ των γονέων με βάση το φύλο, αναφερόμενη πάντα στον ουδέτερο όρο γονέας. Δυστυχώς όμως διαιωνίζεται μια δικηγορική και δικαστηριακή πρακτική, η οποία βασίζεται στην αντίληψη ότι η μητέρα είναι ο κατάλληλος γονέας για να αναθρέψει τα παιδιά ακόμη και όταν δεν διαθέτει τα μέσα, όταν τα κακοποιεί, τα εκθέτει σε κίνδυνο ή επιδιώκει να τα εκμεταλλευτεί για την επιβίωσή της. Αρνούνται να πιστέψουν ότι υπάρχουν μητέρες που δεν έχουν αισθήματα για τα παιδιά τους κλείνοντας τα μάτια στο αληθινό συμφέρον των παιδιών (ΑΚ 1511,παρ. 2).
Η υπόθεση της παιδοφιλίας θεωρήθηκε ως δήθεν ισχυρισμός με χροιά ασέλγειας προκειμένου να κρατήσω τα παιδιά, μια οικογενειακή υπόθεση, συκοφαντία σε έναν «σεβάσμιο αρχιμανδρίτη» και αποσιωπείται, δεν λαμβάνεται υπ’ όψιν παρότι και άλλα παιδιά κινδυνεύουν από το «γέροντα Ι.Κ που είναι στο απυρόβλητο, ενώ εγώ που το κατήγγειλα διώκομαι και μαζί με εμένα τα παιδιά μου.
Πάντως σε οικογενειακές υποθέσεις «σεξουαλική παρενόχληση παιδιού» καταγγέλλεται από μητέρες σε διαζύγια σφοδρής σύγκρουσης. Όσο πιο παρατεταμένη είναι η σύγκρουση, τόσο πιο πιθανό είναι να αναπτυχθεί το Σύνδρομο Γονικής Αποξένωσης (Maccoby, E.E & Mnookin, R.H., 1992). Υπάρχει επίσης και το φαινόμενο που ονομάζεται «κακόβουλο σύνδρομο μητέρων» (Divorce Related Malicious Mother Syndrome, DRMMS), με ψεύτικες καταγγελίες προς τις αρχές που κατηγορείται ο ένας γονέας για κακοποίηση παιδιού, ειδικά για σεξουαλική παρενόχληση (Stewart, J.W., 1991). Σύμφωνα με μια μελέτη, οι ισχυρισμοί των μητέρων αποτελούν των 67% των ψεύτικων ισχυρισμών, ενώ οι ισχυρισμοί των πατέρων λιγότερο από 20% και το υπόλοιπο ποσοστό αποτελείται από τους ισχυρισμούς συγγενών ή τους επαγγελματίες (Thoennes, N. & Tjaden, P.G., 1990). Είναι γεγονός ότι οι μητέρες είναι αυτές που συνήθως αποξενώνουν τα παιδιά από τον πατέρα και πολλές φορές χρησιμοποιούν έναν «εικονικό» ισχυρισμό σεξουαλικής κακοποίησης που συνήθως προκύπτει σε σχέση με την επικοινωνία του παιδιού, οι καταγγελίες στοχεύουν κατά κύριο λόγο στους άνδρες και στην ψήφιση νόμων υπέρ των γυναικών.

Στην δική μου περίπτωση τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά διότι την επιμέλεια των παιδιών εικονικά την διεκδικεί η μητέρα ουσιαστικά όμως ο γέροντας Ι.Κ. Η πράξη ασέλγειας στο παιδί μου έγινε πριν την εγκατάλειψη των παιδιών από την μητέρα σε πραγματικό περιστατικό και με εμπλοκή των ίδιων προσώπων που στηρίζουν έναν άνισο δικαστικό αγώνα εναντίον μου. Γνώριζαν για τις ασελγείς τους πράξεις και μετά μανίας προσπάθησαν από την πρώτη στιγμή να βουτήξουν τα παιδιά από την πατρική τους εστία για να τα εκφοβίσουν και να βουλώσουν το στόμα τους.
Αφού παριστάνουν
τους συκοφαντημένους χριστιανούς γιατί δεν άφησαν να γίνει κοινωνική και παιδοψυχιατρική έρευνα και να λάμψει η αλήθεια;

Γιατί ένας γέροντας χρησιμοποιεί τα λεφτά που αφήνουν οι πιστοί στο παγκάρι της μονής για δικαστικούς αγώνες εναντίον ενός πατέρα που είχε επί 15 χρόνια πνευματικοπαίδι;
Πως γνώριζε πριν του κάνω μήνυση για ασέλγεια ότι θα του έκανα και το είπε στην αδελφή μου Ε.Γ μοναχή απειλώντας και εκβιάζοντας την;
Γιατί από την πρώτη στιγμή συμβούλεψε την Α.Σ εν διαστάσει σύζυγό μου να με μηνύσει ψευδώς ότι την κακοποίησα, τι φοβόταν;
Γιατί δεν την άφησε έκτοτε να επικοινωνήσει με εμένα;
Γιατί έχει, όπως μας αποκάλυψε το παιδί μου, δωμάτιο με παιχνίδια σε ανδρικό μοναστήρι;
Γιατί μου ζητούσε στο παρελθόν  συνέχεια να του πάω τον μεγάλο μου γιό και να του τον αφήσω εκεί;
Γιατί έχει συνέχεια μικρά παιδιά και εφήβους στο μοναστήρι του και τριγυρνάει στα σπίτια οικογενειών και στήνει ίντριγκες;
Γιατί χρησιμοποιεί λιτούς και δεμένους να τον ξελασπώσουν, δεν κάνει πίσω, δεν αφήνει τους γονείς να αποφασίσουν μόνοι τους για τα παιδιά τους;
Κάτω από το ράσο του ο άνθρωπος αυτός δυστυχώς κρύβει το πάθος της παιδοφιλίας, χρησιμοποιεί την Εκκλησία ως άλλοθι στις πράξεις του. Οι ανυποψίαστοι γονείς των παιδιών χαίρονται όταν αυτός τα παίρνει στην αγκαλιά του δήθεν να τα ευλογήσει, το γνωρίζω γιατί το ίδιο συνέβαινε και σε μένα. Επί χρόνια είχα στο σπίτι μου την φωτογραφία του με τον μεγάλο γιό μου στην αγκαλιά του, ώσπου το ίδιο το παιδί μου ζήτησε να καταστρέψει αυτή την φωτογραφία!!!!! Ναι πιστεύω το παιδί μου απόλυτα γιατί πριν ξεσπάσει η μπόρα με είχε προειδοποιήσει με τα εξής λόγια: «μπαμπά όταν πήγαμε στον γέροντα έλεγαν πως θα μας πάρουν από εσένα».
Ο γέροντας Ι.Κ σε ρόλο καλού Σαμαρείτη λέει ότι βοηθάει μια «άπορη ξένη» και εγώ τον συκοφαντώ, όμως αυτό το  εξαιρετικό φιλανθρωπικό έργο της «Εκκλησίας» που συντηρεί τη θεάρεστη δημόσια εικόνα της, κρύβει μέσα και ρασοφόρους που παραβαίνουν κάθε εντολή και ασελγούν κυριολεκτικά, ψυχικά και σωματικά σε όσους ανήκουν στις αδύναμες κοινωνικές μάζες. Τίτλοι όπως «Ηγούμενος ασελγούσε σε ανήλικους»,«Καταγγελίες για παιδεραστία σε ορθόδοξο μοναστήρι στην Αμερική», «ΛΙΒΑΝΟΣ: ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ» βλέπουν κατά καιρούς το φως της δημοσιότητας. Ομολογώ ότι και εγώ στο παρελθόν αρνούμουν να πιστέψω τέτοια περιστατικά ώσπου συνέβη στο δικό μου παιδί και μπόρεσα να δω χωρίς θρησκευτικές παρωπίδες.
Συνήθως εκκλησιαστικά πρόσωπα που κατηγορούνται για παιδοφιλία ισχυρίζονται ότιπρόκειται για σκευωρία  λόγω αντεκδίκησης, υπάρχουν προσωπικές διαφορές, κινητοποιούν τους πιστούς τους, πάντα αρνούνται τις κατηγορίες, στο όνομα του Θεού διαβεβαιώνουν ότι είναι αθώοι, ότι όλα είναι φαντασίες και αυτοί κάνουν μόνο καλό, ότι αγγίζουν και πασπατεύουν τα παιδιά από πατρικό ενδιαφέρον. Εκμεταλλεύονται τη θέση τους για να μπορούν να κακοποιούν παιδιά, μάλιστα στις τοπικές κοινωνίες οι ιερείς αυτοί έχουν τη φήμη φιλήσυχων και θεοσεβούμενων προσώπων. Άνθρωποι υπεράνω πάσης υποψίας οι παιδόφιλοι νιώθουν ότι είναι στο απυρόβλητο και αποθρασύνονται, όπως ο Αρχιμανδρίτης, Φώτης Μακρυστάθης που εμπλέκεται σ' ένα από τα σκληρότερα κυκλώματα διακίνησης υλικού παιδικής πορνογραφίας στο Διαδίκτυο. Μάλιστα ισχυρίστηκε ότι «ο ίδιος, δεν είχε συμμετοχή στο κύκλωμα, υποστηρίζοντας πως το επίμαχο υλικό βρέθηκε στα χέρια του από άτομα που εξομολογούσε!!!!!».

Εμένα με κατηγόρησαν ότι έκανα τις καταγγελίες με καθυστέρηση, είναι όμως γνωστό ότι «τα παιδιά στις ευάλωτες ηλικίες δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν το τι συνιστά κακοποίηση». Το παιδί έπρεπε να νιώσει ασφάλεια, να με εμπιστευθεί γιατί γνώριζε ότι τον γέροντα αυτόν τον σεβόμουν και τον αγαπούσα και δίσταζε να μου μιλήσει. Τα παιδιά διαθέτουν φοβερή διαίσθηση και καθαρή σκέψη, έχουν την απλότητα και την αγνότητα όμως δεν έχουν την πείρα και την γνώση να διαχειριστούν καταστάσεις. Είναι συγκλονιστική η περίπτωση της Ελένης που τώρα είναι 27 ετών και διηγείται την κακοποίηση της από έναν διεστραμμένο  κληρικό –εξομολόγο, ο οποίος ήταν γνωστός και έμπιστος της οικογένειάς της και δεν το κατήγγειλε στους γονείς της γιατί τον θεωρούσαν «άγιο». Όπως επισημαίνουν νομικοί κύκλοι, που ασχολούνται για μακρό χρονικό διάστημα με υποθέσεις σεξουαλικής κακοποίησης ή παρενόχλησης ανηλίκων, οι περιπτώσεις καταγγελιών είναι λίγες σε σχέση με τα πραγματικώς συμβαίνοντα κυρίως στην επαρχία.Εκεί όμως επικρατεί ο νόμος της σιωπής, ο φόβος του κοινωνικού στιγματισμού και επέρχεται συνήθως ένας «άκομψος» συμβιβασμός.
Ο πάπας Φραγκίσκος χαρακτηρίζει την παιδεραστία σαν τις τελετές των σατανιστών λόγω των πολλών σκανδάλων που είδαν το φως της δημοσιότητας. Στην Ελλάδα ακόμα αρνούμαστε να πιστέψουμε ότι «το ράσο δεν κάνει τον παπά», ούτε το Ευαγγέλιο που κρατάει στο χέρι, τα κηρύγματα, το προσεγμένο άκακο βλέμμα και οι δήθεν θεάρεστες πράξεις που φαρισαϊκά κάνει για να αυτό-αναδεικνύεται στα μάτια «των θρήσκων».  Είναι καιρός να κάνουμε τον διαχωρισμό Εκκλησίας και εκκλησιαστικών προσώπων που είναι εντελώς ακατάλληλοι και δεν έχουν ιδέα από αρετή. Πρόσωπα που αποτελούν σκάνδαλο για τους ανθρώπους, και που μετατρέπουν την Εκκλησία σε «μπίζνα», «ρασοφόρου υποκρισίας».Γέροντες που προέτρεπαν τα πνευματικά τους παιδιά να ψηφίσουν την Ν.Δ για να συνεχιστεί η διαπλοκή, ένας απ’ αυτούς και ο Ι.Κ που όπως η αδελφή μου Ε.Γ μοναχή μου είπε τις διέταζε (30 μοναχές) να κάνουν υπακοή και να ψηφίζουν Ν.Δ, με ανταλλάγματα φυσικά…………………… πάντοτε για το δικό του συμφέρον.

Δεν αμφιβάλλω λοιπόν καθόλου ότι και στην δική μου περίπτωση ζήτησε πολλά«χατιράκια» από διάφορους αδίστακτους τσαρλατάνους της πολιτικής που για μερικά«ψηφαλάκια» πουλάνε και την ψυχή του στον διάολο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η μάχη της ΕΡΤ: Ζωντανή αναμετάδοση του σήματος για όλο τον κόσμο



ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ : Και Το Ονομά ΑΥΤΟΥ.. David Mayer de Rothschild ...ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ;

Watch live streaming video from megasfilippos at livestream.com

Αρνούμαι να παραλάβω την "Κάρτα του Πολίτη

Αρνούμαι να παραλάβω την "Κάρτα του Πολίτη
Πρωτοβουλία Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΤΕ

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΡΑ

4'ΝΕW ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ (7' ΩΡΕΣ) 'ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ;;;ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΗΛΘΕΝ;;; ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ...

ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
«Η μη καταβολή διοδίων δεν στοιχειοθετεί αδίκημα»

ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΩΝ-ΑΡΧΕΙΟ WORD ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΟ

ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΩΝ-ΑΡΧΕΙΟ WORD ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΟ
έγγραφη δήλωση της άρνησης με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής του πολίτη από αρμόδια αρχή ότι ΔΕΝ θα ληφθούν τα όργανα σε περίπτωση θανάτου του προσώπου

ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΕ ΤΑ ΕΥΠΡΕΠΗ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΥΠ. ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΝΕΤΕ "ΚΛΙΚ" ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Πειραϊκή Εκκλησία ΖΩΝΤΑΝΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

περιοδικό Πειραϊκή Εκκλησία

Ραδιοτηλεοπτικός Σταθμός 4Ε

NOIAZOMAI ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΩΝ

NOIAZOMAI ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΝΕΩΝ, ΓΟΝΕΩΝ & ΠΟΛΙΤΩΝ

η φασιστική ηλεκτρονική κάρτα πολίτη

Π. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΠΟΥΛΟΣ - ΦΛΟΓΑ

Εκτυπώσιμη μορφή για αποστολή έγγραφης άρνησης της Κάρτας Πολίτη

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ mp3 ΓΙΑ ΑΚΡΟΑΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΟΜΙΛΗΤΕΣ

Ομολογία πίστεως κατά του Οικουμενισμού

Ομολογία πίστεως κατά του Οικουμενισμού
«Συμφωνώ με την Ομολογία Πίστεως κατά τού Οικουμενισμού καί προσυπογράφω» ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΤΕ

ΜΥΡΙΟΒΙΒΛΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Oρθόδοξος Tύπος

Υπογραφές εναντίον της "Κάρτας του Πολίτη"

ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΙΡΕΣΗ ΝΙΚΗΣΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ-ΑΙΡΕΣΗ

ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ

ΙΣΤΟΡΙΚΑ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΑ

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ

ΑΓΙΟΙ - ΓΕΡΟΝΤΕΣ- ΟΜΙΛΙΕΣ

ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΑ

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Random Posts

Η λίστα ιστολογίων μου